Foto: ELEVATE

Pozitīvā domāšana – 5 efektīvi padomi

Dzīve līdzinās sērfingam. Jūra rada neskaitāmus viļņus. Lai ko Tu darītu, tos nav iespējams apturēt. Tā nu tas ir. Tieši tāpat dzīve mums nemitīgi rada dažādus šķēršļus. Lai jau cik tos būtu pārvarējuši, rodas arvien jauni. Kāpēc gan par to satraukties?


Tu nevari apturēt viļņus. Bet Tu vari iemācīties sērfot.

Neļauj viļņiem sevi satriekt.

Neļauj to darīt arī šķēršļiem, kas ik pa brīdim parādīsies Tavā dzīvē. Sāc domāt pozitīvi, jo negatīvais domāšanas veids slikti ietekmē gan cilvēka veselību, gan dzīvi kopumā.

Šāds negatīvs cilvēks patur sevī pat ļoti senus aizvainojumus, kritizē un vaino citus par savām kļūdām, baidās no pārmaiņām, dusmojas, apspriež citus, visu jau zina un neizvirza sev nekādus mērķus…

Savukārt pozitīvi noskaņots cilvēks priecājas par dzīvi un par citu sasniegumiem, ir atbildīgs, gatavs vienmēr mācīties ko jaunu, nosprauž sev mērķus un cenšas tos sasniegt, vēl citiem izdošanos, izsaka atzinību un ir gatavs pārmaiņām…

Vai vispār ir iespējams mainīt savu domāšanas veidu? Protams, TAS IR IESPĒJAMS!

Piedāvājam 5 vienkāršus padomus izmēģināšanai, lai radikāli jau šodien izmainītu dzīvi.

1. Padomā, pirms domā un runā
Vairs nav nekāds noslēpums, ka domas materializējas un mēs paši radām savu realitāti. Mēģini no savas valodas iztīrīt negatīvos apgalvojumus kā, piemēram, “viss ir d*…” vai “nekā laba jau nav”.
Uz ierasto jautājumu “Kā Tev iet?” atbildi mazāk ierasti. Teiksim, “Man katru dienu klājas arvien labāk!”

2. Biežāk izsaki atzinību
Biežāk esi pateicīgs par to labo, kas ar Tevi notiek. Uzslavē gan citus, gan arī sevi. Par ko? Sāc ievērot visu labo, kas ir paveikts. Kaut vai tie ir nelieli sasniegumi! Iedomājies, cik daudzi cilvēki nespēj uzkāpt 3.stāvā saviem spēkiem, bet Tu uzkāpi!

3. Bēdz projām no negatīvas sabiedrības
Ja vēlies dzīvē ko sasniegt, neatskatoties laidies prom no tiem, kas sirgst ar optorektolītu! Ārsti par šo kaiti neko nestāsta? Draugs, tā ir viena briesmīga un lipīga slimība, kas izraisa redzes nerva saaugšanu ar rektālo (pēcpuses) nervu, attiecīgi šāds cilvēks vairs spēj pasauli saredzēt tikai brūnās krāsās! 🙂

4. Pārtrauc skatīties ziņu raidījumus
Cik bieži gadās redzēt ziņas, kurās tiek runāts tikai par labajām lietām? Kurš gan tādus skatīsies! Bet sliktās ziņas rada atkarību, kropļo mūsu skatu uz pasauli un rada depresīvu garastāvokli.
Kā dēļ gan Tev zināt par nelaimēm Āfrikā vai par kautiņu kādā no Beirutas naktsklubiem? Lieko ziņu zaudēšana jau pēc nedēļas Tev ļaus justies daudz labāk!

5. Izmanto pozitīvas afirmācijas
Afirmācijas ir pozitīvi apgalvojumi, kurus iesaka regulāri atkārtot, lai nomainītu negatīvo uz pozitīvo. Domājot un runājot par slikto, Tu to piesaisti sev. Iestāstot sev “Esmu nabadzīgs un nevienam nevajadzīgs…”, Tu tāds arī būsi. Sakot sev un citiem “Esmu veiksminieks!”, Tu ieprogrammēsi sevi uz veiksmi.

Pamēģini… Traģiskuma, naida un ļaunuma vietā Tevi apņems mīlestība.
Mēs zinām, Tev izdosies!

Jānis Java

Uzņēmējs un uzņēmējdarbības konsultants. Specializējas interneta mārketingā (copywriting jeb pārdošanas tekstu sagatavošana, e-pasta mārketings, reklāmas kampaņas Facebook, zīmola veidošana interneta vidē).