Foto: Bruce Mars

Vai neesi iestidzis purvā?

Nekas nepaliek uz vietas. Kļūst vai nu labāk, vai sliktāk. Tas ir universāls likums – kas neaug un neattīstās, tas lēnām mirst.


Uzdod sev jautājumu.

Kas notiks ar Tavu dzīvi, ja tuvākajos 2 – 3 gados nekas nemainīsies?

Esi godīgs pret sevi. Kas notiks?

Vai Tu šobrīd nodarbojies ar to, kas Tevi patiešām iedvesmo? Vai Tu nopelni tik daudz naudas, cik vēlētos? Vai Tu dzīvo tādos apstākļos, kas Tev ļauj izbaudīt dzīvi pilnībā?

Ja apzinies, ka nākamajos 2 – 3 gados nekas Tavā dzīvē nemainīsies, tātad – Tu esi iestidzis PURVĀ! Ir pienācis laiks tikt no turienes ārā.

Tavs purvs var izskatīties dažādi.

Finansiāls purvs. Varbūt Tev regulāri pietrūkst naudas, lai uzturētu savu ģimeni?

Sajūtu purvs. Varbūt Tev ar naudu viss ir kārtībā, taču Tev uzmācas sajūta, ka dzīve tiek nodzīvota veltīgi? Tāpēc no rītiem trūkst enerģijas un jācīnās ar apātiju un slinkumu?

Biznesa purvs. Varbūt Tevi ir saņēmis par ķīlnieku Tevis izveidotais mazais bizness? Naudas pietiek, tāpēc Tu vēlētos ceļot pa pasauli, bet… bez Tavas klātbūtnes bizness apstāsies.

Kad esi apzinājies esošo situāciju, uzdod sev jautājumus. Tie palīdzēs saprast situāciju un vedīs uz pārmaiņām:

Kas Tu esi un ko īsti Tu vēlies?
Kur esi nonācis un kāpēc?
Kas ir jādara un kā?
Kas ir cilvēki Tev apkārt, un kā tie var palīdzēt?

Diviem ir labāk nekā vienam būt, tāpēc ka viņiem tad iznāk labāka alga par viņu pūlēm.
Ja viņi krīt, tad viens palīdz otram atkal tikt uz kājām. Bet nelaime tam, kas ir viens! Kad tas krīt, tad otra nav, kas viņu pieceļ!

Salamana Mācītāja grāmata, 4:9-10

Un, beigu beigās, pieņem lēmumu jau šobrīd:

  • Koncentrēties uz savu mērķi, ne tikai uz ikdienas situāciju risināšanu!1
  • Nokļūt līdz rezultātam! (Lai arī ko tas prasītu no Tevis!)
  • Sākt tūlīt! (Labāka brīža nebūs.)

Ja nepadosies, Tu gūsi uzvaru – jebkurā gadījumā!

Jānis Java

Uzņēmējs un uzņēmējdarbības konsultants. Specializējas interneta mārketingā (copywriting jeb pārdošanas tekstu sagatavošana, e-pasta mārketings, reklāmas kampaņas Facebook, zīmola veidošana interneta vidē).