Kā atrast klientus, izmantojot darba sludinājumu portālus

Ja Tev ir pakalpojums vai produkts, ar kuru var aizvietot darbinieku, atrodi klientus darba sludinājumos.

Ja Tev ir pakalpojums vai produkts, ar kuru var aizvietot darbinieku, atrodi klientus darba sludinājumos.

Darba sludinājumi var būt lieliska vieta, kur atrast klientus, ja tavs piedāvājums var apmierināt izsludinātās pozīcijas vajadzības. Piemēram, tavs bizness piedāvā dizaina pakalpojumus. Darba sludinājumu portāli ir pilni ar vakancēm dizaineriem. Kādēļ gan tev nepiedāvāt savus pakalpojumus šīm kompānijām? Pilnīgi un noteikti, kādai no šīm kompānijām pilnībā pietiktos ar kvalitatīviem ārpakalpojumiem.

Milzīgs ieguvums šajā situācijā ir tāds, ka tu jau no sākta gala zini, ka šīs kompānijas meklē risinājumu. Kā arī, sludinājumos firmas mēdz arī diezgan konkrēti pateikt, kas tām ir nepieciešams. Iespējams, ka programatūra, kas atvieglo grāmatvežu darbu vai palīdz radīt e-pasta kampaņas, vai arī efektīvs un kvalitatīvs ārpakalpojums par labu cenu būtu labāks risinājums, nekā pieņemt darbā cilvēku uz pilnu slodzi. Šādus scenārijus var atrast teju vai visās industrijās. Ne vienmēr kompānijas zina, ko tieši viņiem vajag līdz kamēr parādās pareizās alternatīvas.

Lai atrastu savus potenciālos klientus, viss ko tev vajag ir darba sludinājumu portāli – ss.com, cv.lv, cvmarket.lv u.c. Un liels ieguvums ir tāds, ka bieži vien caur darba sludinājumiem tev būs iespēja uzreiz tik pie pareizajām kontaktpersonām; tiem, kuri pieņem gala lēmumus, vai vismaz atrodas tuvu tām. Lūk, bezmaksas veids, kā atrast daudzus potenciālos klientus vienuviet!

Vai tavs piedāvājums var vismaz daļēji aizvietot darbinieku? Tad dodies uz darba sludinājumu portāliem atrast klientus!

Iedvesmas avoti:
Davies, R. (2017). The Paper Plane Plan. Growth Hacking Techniques for the B2B Service Industry.

Dalies ar zināšanām:

Kopsavilkums

Daudzi pakalpojumi un produkti ir spējīgi aizpildīt darba pozīcijas. Šādiem piedāvājumiem ir lieliska iespēja atrast daudzus klientus ar skaidru nepieciešamību darba sludinājumu portālos.

VIP rezultāts*

Vienkāršība 5
Ietekme 3
Pārliecība 4
Vidējais 4
*Šis vērtējums ir tikai indikatīvs, līdz ar to katra faktora vērtība var atšķirties specifiskajā situācijā.

Ieteikumi eksperimentiem

Sagrupē potenciālos klientus pēc to vērtības. Iespējams, ka sākumā tu gribēsi patrenēties ar aukstajiem zvaniem uz mazāk vērtīgiem potenciālajiem klientiem.

Tevi arī varētu interesēt:

Nepalaid garām jaunākās izaugsmes idejas
BEZ MAKSAS!

Ja neviena no idejām nenesīs rezultātus,
saņemsiet bezmaksas konsultācijas sesiju no mums! *

* Uzraksti uz info@augsme.lv par to kā tu mēģināji kādu no Augsmes idejām realizēt, un mēs veltīsim 1h sava laika bezmaksas, lai atrastu risinājumu.