Bieži vien kompānijas aizmirst, ka viena no labākajām reklāmām ir atrodama pašu pakalpojumos. Tas ir ļoti vienkāršs un efektīvs veids, kā piesaistīt jaunus klientus un pārdod vairāk. Tieši to izdarīja Hotmail.
Hotmail sāka savu darbību 1996 gadā un no sākta gala saskārās ar vienu nopietnu problēmu, kura nomāc daudzus jaunuzņēmumus – kā lai mēs reklamējam savu lielisko piedāvājumu ar minimālu budžetu? Fakts, ka šis pakalpojums bija bez maksas noteikti palīdzēja atrast pirmos lietotājus, bet lai kļūtu par vienu no visu laiku lielākajiem e-pastu pakalpojuma nodrošinātājiem, vajadzēja ko ģeniālu. Un to viņi izdarīja.
Kā būtu, ja mēs zem katra e-pasta, kurš nosūtīts no Hotmail pievienotu mazu ziņu: “P.S. I love you. Get your free email at Hotmail”? Šī mazā ziņa e-pasta beigās bija fenomenāla bezmaksas reklāma. Tā padarīja Hotmail redzamu un reizē uzticamu, jo, redz, citi cilvēki to lieto! Pēc pāris gadiem Microsoft nopirka Hotmail par 400 miljoniem dolāru.
Gadus vēlāk Apple izspēlēja šo pašu triku ar savu e-pastu pakalpojumu, tikai reklamējot savu viedtālruni. “Sent from my iPhone”. Lai gan iPhone lietotājiem ir iespēja šo tekstu nomainīt, liela daļa to nedara. Default jeb noklusējuma opcijām tik tiešām ir spēks vai varbūt cilvēki lepojas, ar to ka viņiem ir iPhone? Lai vai kā, šāda veida bezmaksas reklāmu kanālu kompānijas turpina izmantot atkal un atkal, un to vajadzētu apsvērt arī tev.
Protams, ne visiem mums ir e-pastu pakalpojumu biznesi, bet iespējas izmantot savu pakalpojumu kā reklāmas kanālu gan ir visiem pakalpojumu sniedzējiem. Galvenais, panākt to, ka taviem klientiem nebūtu jāpiepūlās, lai tevi reklamētu (tā, lai tavs pakalpojums pats reklamē). Tāpat, tavs pakalpojums var būt kanāls, lai reklamētu citu kompāniju produktus/pakalpojumus. Gluži kā cilvēki uzticējās savu draugu izvēlei un izveidoja Hotmail kontu, tāpat cilvēki var uzticēties tev un tavam biznesam.
P.S. Meklē risinājumus biznesa izaugsmei? Piesakies Augsmes pakalpojumiem.