Vairāk nekā vienkāršs e-pasta paraksts

Izmanto savu e-pasta parakstu, lai palīdzētu saviem biznesa mērķiem

Izmanto savu e-pasta parakstu, lai palīdzētu saviem biznesa mērķiem.

Kad saņem e-pastu no kādas kompānijas vai tās darbiniekiem, gandrīz vienmēr e-pasta apakšā ieraudzīsi sūtītāja e-pasta parakstu. Parasti šī sadaļa glabās tādu informāciju kā sveicienu vai novēlējumu, vārdu un uzvārdu, darba pozīciiju, kontaktinformāciju, un firmas logo. Tas, protams, ir labāk nekā nekas, bet kāpēc gan neizcelties ar ko īpašu?

Ja tu vēl neizmanto e-pasta parakstu, tad noteikti ir laiks to izveidot. Padomā, cik daudz e-pastus tu dienā izsūti? Un cik daudz tava kompānija kopā izsūta, ieskaitot automatizētus e-pastus. Ikkatra šī reize ir iespēja komunicēt un nodot vērtīgu ziņu taviem klientiem. Tas ir svarīgs nekustamais īpašums tavos komunikācijas kanālos un to noteikti vajag izmantot.

Kā tad mēs varam izmantot savus e-pasta parakstus par labu saviem biznesa mērķiem? Šīs ir tikai dažas no iespējām:

  • Aicinājums aplūkot jaunāko produktu, pakalpojumu, rakstu.
  • Atlaižu kods
  • Lejuplādējams saturs
  • Sezonāli un tematiski sveicieni
  • Klientu aptauja

E-pasta paraksts patiesi var palīdzēt taviem biznesa mērķiem. Katrs strādājošs cilvēks nosūta desmitiem e-pastu dienā. Un šis ir komunikācijas kanāls, kuru tu vari vislabāk kontrolēt. Galvenais, saglabāt e-pasta parakstu īsu un vajadzīgo informāciju nodot kodolīgi – fokusējoties uz vienu CTA (aicinājumu uz darbību). Protams, nedrīkst aizmirst notestēt jauno e-pasta parakstu, vai tas konsekventi strādā uz visām ierīcēm.

Ko tu vari pateikt savā e-pasta parakstā, lai palīdzētu sasniegt savus biznesa mērķus?

Iedvesmas avoti:
Davies, R. (2017). The Paper Plane Plan. Growth Hacking Techniques for the B2B Service Industry.
HubSpot (2021). 12 Clever Ways to Use Your Email Signature to Support Your Marketing Campaigns.

Dalies ar zināšanām:

Kopsavilkums

Tavs e-pasta paraksts ir lieliska vieta, kuru izmantot, lai palīdzētu sasniegt biznesa mērķus. Ja tavs bizness izsūta daudz e-pastus, izmanto to lietderīgi.

VIP rezultāts*

Vienkāršība 4
Ietekme 2
Pārliecība 3
Vidējais 3
*Šis vērtējums ir tikai indikatīvs, līdz ar to katra faktora vērtība var atšķirties specifiskajā situācijā.

Ieteikumi eksperimentiem

Ja kompānija izsūta daudz e-pastus, ir vērts izmantot A/B testus, lai optimizētu e-pasta parakstus. Citādāk, izveido jaunu e-pasta parakstu un vēro, vai tas nes rezultātus.

Tevi arī varētu interesēt:

Nepalaid garām jaunākās izaugsmes idejas
BEZ MAKSAS!

Ja neviena no idejām nenesīs rezultātus,
saņemsiet bezmaksas konsultācijas sesiju no mums! *

* Uzraksti uz info@augsme.lv par to kā tu mēģināji kādu no Augsmes idejām realizēt, un mēs veltīsim 1h sava laika bezmaksas, lai atrastu risinājumu.