Kad saņem e-pastu no kādas kompānijas vai tās darbiniekiem, gandrīz vienmēr e-pasta apakšā ieraudzīsi sūtītāja e-pasta parakstu. Parasti šī sadaļa glabās tādu informāciju kā sveicienu vai novēlējumu, vārdu un uzvārdu, darba pozīciiju, kontaktinformāciju, un firmas logo. Tas, protams, ir labāk nekā nekas, bet kāpēc gan neizcelties ar ko īpašu?
Ja tu vēl neizmanto e-pasta parakstu, tad noteikti ir laiks to izveidot. Padomā, cik daudz e-pastus tu dienā izsūti? Un cik daudz tava kompānija kopā izsūta, ieskaitot automatizētus e-pastus. Ikkatra šī reize ir iespēja komunicēt un nodot vērtīgu ziņu taviem klientiem. Tas ir svarīgs nekustamais īpašums tavos komunikācijas kanālos un to noteikti vajag izmantot.
Kā tad mēs varam izmantot savus e-pasta parakstus par labu saviem biznesa mērķiem? Šīs ir tikai dažas no iespējām:
- Aicinājums aplūkot jaunāko produktu, pakalpojumu, rakstu.
- Atlaižu kods
- Lejuplādējams saturs
- Sezonāli un tematiski sveicieni
- Klientu aptauja
E-pasta paraksts patiesi var palīdzēt taviem biznesa mērķiem. Katrs strādājošs cilvēks nosūta desmitiem e-pastu dienā. Un šis ir komunikācijas kanāls, kuru tu vari vislabāk kontrolēt. Galvenais, saglabāt e-pasta parakstu īsu un vajadzīgo informāciju nodot kodolīgi – fokusējoties uz vienu CTA (aicinājumu uz darbību). Protams, nedrīkst aizmirst notestēt jauno e-pasta parakstu, vai tas konsekventi strādā uz visām ierīcēm.