Daudzi domā, ka atdot klientiem par velti nevajadzētu neko, kur nu vēl divus vai pat vairākus produkta eksemplārus vai paraugus. Tomēr šāds solis var būt lielisks veids, kā piesaistīt tos, kuri tavu produktu augstu novērtēs, un būs gatavi par to arī pastāstīt citiem. Bet kādēļ dot divus vairākus eksemplārus par brīvu?
Iztēlojies, ka tev uzdāvina divas ātru vakariņu recepšu grāmatas. Divas pilnīgi identiskas kopijas. Ko tu darīsi ar otro eksemplāru – paturēsi sev vai uzdāvināsi kādam, kuram tas varētu interesēt un noderēt?
Tieši tāpēc ir vērts dot par velti divus vai pat vairākus produktu eksemplārus / paraugus – tas var veicina tālāku produktu nodošanu. Un, pats svarīgākais, šie cilvēki labāk nekā tu zinās, kam tālāk dāvināt liekos eksemplārus.
Papildus tam bezmaksas eksemplāru izdalīšana var būt lielisks veids, kā demonstrēt savu produktu kvalitāti un tādējādi nodrošināt tālāku saikni ar klientu. Ja tavs produkts ir kvalitatīvs un par atbilstošu cenu, tas veicinās iespējas pārdot šim klientam citus produktus, dārgākas produktu versijas un nodrošinās lojalitāti tavam zīmolam ilgtermiņā. Turklāt, ja tavs piedāvājums ir jauns tirgū, bezmaksas produktu / paraugu izdalīšana var būt lielisks veids, kā piesaistīt potenciālo klientu uzmanību.
Protams ir svarīgi atcerēties, ka bezmaksas produktu eksemplāru izdalīšana var būt dārga un bezjēdzīga, ja to dara bez skaidra plāna un finansiāla aprēķina. Lai maksimāli izmantotu šo metodi, ir svarīgi saprast, ko, kam un kādos daudzumos dāvināt. Piemēram, ja tavs vienīgais produkts ir grāmata, to kuram katram nevajadzētu dāvināt par velti un vēl vairākus eksemplāru. Ja tu piedāvā vērtīgus pakalpojumus, kas ir saistīti ar grāmatā publicēto saturu, tas jau ir cits stāsts. Vai arī, ja tu dāvini vairākus grāmatas eksemplārus žurnālistiem, skolotājiem vai ietekmeļiem, kuri darbojas saistītā jomā, tā arī ir pilnīgi cita runa.